Näytetään tekstit, joissa on tunniste muut ruoat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste muut ruoat. Näytä kaikki tekstit

18.12.2010

Aamupala


Mannapuuroo pitkästä aikaa <3 Terveellisesti, punaiseen maitoon tehtynä. Vellimäisenä tietenkin. Kyytipojaksi rasvatonta maitoa (muutahan ei juoda) ja sedän tuomaa luomuruisleipää (on muute hyvää, vittumaista leikata tuoreena).